Christmas Hazırlıkları öncesi iş görüşmeleri

Herkese iyi haftalar,

Ben gecen haftayı yogun is görüsmeleri ve 300 kadar kurabiye pisirip susleyerek gecirdim...

Benim icin cok heyecanla gecen bekleyis sonunda siparislere dönmeye basladı :))

Hazırladıgım kurabiyelerimin konusu Christmas, bu kurabiyelerin fotograflarını onumuzdeki gunlerde yayınlayacagım ama öncesinde bir baska önemli iş görüsmem daha vardı ki o da Türkiye'de de cok önemli bir isim Güllüoğlu'nun New York'da ki subeleri için de kurabiyeler ve pastalar hazırlayacagım.
Brooklyn'de ki Güllüoğlu'nun mutfagında pişirip suslediğim pasta ve kurabiyelerim buyuk begeni aldı.

Hazırladıgım seceneklerden sipariş usulu çalısmak icin anlastık, bu fotograflar Güllüoglu icin yaptıgım kurabiye ve pastalara ait.



3 yorum:

  1. oo canım harika haberler bu arada ben bir miktar yaptım siteyi birkaç gün içinde sana dönücem flashları yapıyorum ok dersen kısa sürede bitecek

    YanıtlaSil
  2. Yaşasıııın, Simlaaaaaaa okurken o kadar heyecenlandım ki anlatamam canım. Çok sevindim gerçekten. Ellerin dert görmesin canım.

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkurler arkadaslar ben de cok sevindim.
    Evden calısmak da benim icin daha iyi oldu.
    Mutfaklarında sadece birkac kalıp vardı,sadece olan kalıplarla cookie yapabildim,ben kendi malzemelerimle daha iyi isler cıkartırım insallahhh :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...