SEVGİLİLER GÜNÜ KURABİYELERİ

Herkese iyi haftalar diliyorum, hicbirsey icin zaman bulamaz haldeyim. Dil okulumun hafta ici her gun olması beni bloke etmis durumda geri kalan tum zamanımı da Alya'cık aldıgından bana sadece sabahlara kadar uzayan geceler kaldı ...

Ama bu yogunluk icerisinde bir fırsat yaratıp "Sevgililer Günü" icin kurabiyeler hazırlayabildim. Aslında bana terapi gibi geldi de diyebilirim.









Bu kurabiyeler yeni yaptıgım bir is baglantısı icin sadece Kalp'li kurabiyeler serisi olarak hazırlandı. "SURPRİSE" cok sevimli hediyelik esyalar satan bir dukkan.

Bundan böyle Simlaas'ın tüm kurabiye cesitleri "SURPRİSE" de.

2 yorum:

  1. Simlacığım vakitsizlikten bu kadar şık kurabiyeler yaptıysan vaktin olsa napardın acaba? Hepsi çok şık olmuş. Benim favorim kız ve erkek kurabiyeler. Çok beğendim canım ellerine sağlık. Surprise da da bol kazançların olsun inşallah. Allah emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler canim,iyi dileklerin bana moral veriyor

    Simla

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...