Easter 2012

Merhabalar, yorucu bir Easter calismasini atlattiktan sonra bu sabah hemen aceleyle cekebildligim kadariyla fotograflarini yayinlamak istiyorum. Calismaya baslayali bir ayi gecti, ortama ve calisma sistemine alistim ortaya cikan isler ve begeniler beni motive ediyor aslinda iceride fotograf cekmek yasak ama caktirmadan herkes cekmeye calisiyor cunku isler referans :))
Iste easter 2012 islerimiz ...

Yuzlerce mini kekler hazirladik
Benim minik tavsanlarim ve easter yumurtalari, hem buyuklerin hem de cocuklar bayildilar....
Icing cookiler yumurta seklinde olanlar Steyci'nin kelebekliler benim, laleler Eliana'nin eserleri...
Kurbaalar ve tavsanlar marzipandan hazirlandi tavsanlar benim kurbaalar Eliana'nin eserleri ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...