Su anda New York tam anlamiyla yaniyor ben de Turkiye tatilim oncesi son hazirliklarimi tamamlamaya calisiyorum, neyse ki Ekim ayina kadar yogun is temposu olmadan rahat rahat tatilimi yapabilecegim. Betty' de yogun bir wedding sezonunu kapattik isler yavasladi...

Sizlerle paylasacagim cok guzel pastalar var :)  Ilk pasta krem, beyaz ve somon renkli seker hamuru kaplamali  uzerindeki cicekler ise gum paste den yapildi.




Agustos ayinda Bursa da
Seker cicekleri ve Insan, hayvan figurleri modelleme kursu verecegim.
Bu sene sizlerden gelen kurs taleplerine kayitsiz kalamadim, kurslar 4'er kisilik gruplar halinde olacak detaylar icin bana email yoluyla ulasabilirsiniz.


Sizlere verecegim egitim tamamen French Culinary'de aldigim cicek ve pastacilik egitimlerimin aynisi olacak sizlerle butun ogrendigim teknikleri paylasacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...